
Nadine de Hoog
Op de koffie bij… De backoffice groeit. Een van de nieuwe aanwinsten, dat is Nadine. Wij spraken met Nadine over haar nieuwe rol, maar ook over haar periode
Op de manier zoals het hoort, samen met de doen'rs en onze klanten. Hoe wij dit doen? Ontdek het zelf!
1 december, 2017
1 februari, 2018
1 Maart, 2019
1 november, 2019
Terugkijkend op de afgelopen 20 jaar hebben wij ontdekt wat het leukste was aan deze tijd. Een onderneming waarin onze idealen werkelijkheid konden worden. Het verbinden van leuke mensen met leuke klanten. Een eerlijk verhaal met een Rotterdams tintje. Met deze missie zijn wij uiteindelijk in december 2017 doen’r gestart.
Samen hebben wij al meer dan 20 jaar ervaring in de (financiële) detacheringsbranche. Van grote implementatieprojecten tot het centraliseren van een administratie. Zowel in de rol van consultant, accountmanager, directeur en zzp’er. Hierdoor begrijpen we de veelzijdige facetten van de markt. We hebben de inhoud er zelf van ondervonden en zijn daardoor in staat de juiste mensen met elkaar te verbinden.
Aanbod directeur
Op de koffie bij… De backoffice groeit. Een van de nieuwe aanwinsten, dat is Nadine. Wij spraken met Nadine over haar nieuwe rol, maar ook over haar periode
Op de koffie bij… Vanochtend heb ik (Eva) een koffietje gedronken met Sabrina. Sabrina werkt al meer dan twee jaar bij doen’r en is onmisbaar binnen het bedrijf.
Op de koffie bij… Gisteren sprak Eva, onze vraagmanager hem. André werkt sinds mei 2020 bij doen’r en is hij momenteel bezig met een project voor een woningcorporatie.